Summa sidvisningar

6 mars 2012

En tisdag

Har äntligen köpt Bingo Rimérs bok En flickfotografs bekännelser. Jag har kikat på den länge och varit sugen, men det har aldrig blivit av. Nu hittade jag den på pocket till överkommligt pris så jag slog till. Jag blir så fascinerad av sådana människor. Man kanske borde läsa Moby Dick istället, men jag tycker nog att nakna kvinnor och champagne är mer intressant än en vit val. Tyvärr.
Det blev en fin dag med mamma idag. Vi fikade och tog en liten runda på stan och sedan handlade vi på Willys. Perfekt med ansträngning tycker jag. Sedan jag kom hem har jag rökt fyra cigaretter. Jag kom alltså hem för en timme sedan, tragiskt. Har läst lite i boken samtidigt som jag kopierade alla Beatlesalbum till mamma så hon kan lyssna i bilen. Ett barn sjunger utanför mitt fönster och jag är bitter. Känner mig som en sur gammal tant som skriker åt alla att vara tysta. Fast jag skriker inte, jag säger det tyst för mig själv.

Lite glad är jag för Desperate Housewives börjar ikväll.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar