Summa sidvisningar

13 januari 2015

The company was gay, we'd turn night into day

Vet inte riktigt vad det är som händer med mig. Vet inte vad det är som händer med de runt mig. Det kan vara för att jag inte mår toppen som jag får för mig saker, men det känns någonstans som att det är tomt bara. Som människor försvinner, eller så är det jag som försvinner. Som att om jag inte tar initiativ så händer det ingenting. Jag vet också att de runt mig inte mår bra heller och jag kan inte göra någonting och det gör ont.
Samtidigt så är jag så himla trött och irriterad på allt. Jag tror att det har mycket att göra med för lite sömn, känns som att jag är vaken hela tiden. Det tar så lång tid innan jag kan slappna av och när jag väl har gjort det så kan jag inte sova mer än max fem timmar, oftast mindre. Det gör mig så frustrerad att jag ofta inte sover alls för att kunna sova natten som kommer. I stället somnar jag på soffan på kvällen, sover två-tre timmar och kan inte sova mer sen. Borde kanske snacka med en läkare, men jag är så sjukt rädd för att om jag har tillgång till mediciner som jag kan överdosera så kommer jag säkerligen att göra det, det blir lätt liksom.
Jag vet inte, jag orkar som inte med någonting egentligen, men jag biter ihop och tar mig ut när jag måste. Helst vill jag bara ligga i sängen hela dagarna. Allra helst sova, men ja, nej, det går inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar