Summa sidvisningar

6 april 2012

Type O Positive

Jag vet inte om det är på grund av mina lesbiska tonårssimmar, att jag läst Conny Holms brev tio gånger idag, mina fina kissemissar som vill mysa hela tiden, allt socker i mitt te, gårdagskvällen, att jag ser fram emot imorgon eller kanske en blandning av allt, men jag har mått så jävla bra idag. Inte ens lite vemod.
Jag och Martin tittade på fyra filmer igår. Poesi, Midnight in Paris, Dirty Dancing och Into the Wild. Det var en så bra kväll och natt för ingen av filmerna var dåliga någonstans och blev inte trött förän vid tretiden.
Imorgon ska jag ut till Rämshyttan och fira påsk med mamma, Hans, Anna, Per, Isak och Lowa. Funderar på att klä ut mig till kyckling eller någonting, som protest för att de ska äta anka och för att det är påsk. Det känns lite makabert att pynta med små söta kycklingar och tuppar och sedan äta en stackars anka. Men men, jag behöver inte äta den, jag kör på Quornfiléer istället.
Efter Midnight in Paris och tankar om hur jävla bra han är, är jag nu lite kär i Owen Wilson också. Hoppas att ingen av de jag är kär i är monogama, då blir det problem. Och också efter Midnight in Paris är jag mer sugen än någonsin att åka till Paris. Det kostar inte ens 2000 liksom. Let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar