Summa sidvisningar

23 augusti 2014

Never mind the feelings

Det här med att ha känslor för någon som inte har känslor tillbaka. Det är väl någonting som de flesta har upplevt, somliga mer än andra. Jag har aldrig upplevt ömsesidig kärlek, någonsin. Antingen har jag varit kär men inte fått det besvarat eller så har någon varit kär och jag har inte besvarat det. Mest har jag varit kär. Man får en typ av ångest som inte kan jämföras med någon annan. I och för sig kan väl ingen ångest jämföras med någon annan, men det här är som någonting helt annat. Det gör ont på ställen man inte visste att man hade, man gråter tårar som känns ihåliga för att man vet att det inte är någon mening med att gråta över någonting som man aldrig har haft eller någonsin kommer att få. Jag vet inte var jag vill komma med det här. Kanske vill jag bara säga att jag har ont.

Självömkar jag så gör jag det med flit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar