Summa sidvisningar

21 augusti 2014

Nicki Minaj

Jag läste på text-tv att Yohio hade blivit väldigt upprörd över Nicki Minaj's nya musikvideo. Att det var på grund av sådant som unga hade fel uppfattning om sex. Jag var tvungen att titta. Det var någonting av det vidrigaste jag har sett, av många anledningar. Det är bara så otroligt fel på alla sätt. För det första har hon bara samplat en låt. För det andra är texten ungefär lika intelligent som en amöba. Och det är en förolämpning mot amöbor världen över. Innehållet i videon hör hemma på en porrsajt. Hur har det blivit så här? Hur kan det vara okej att en artist, eller vad man ska kalla henne, som har småtjejer som målgrupp får göra någonting sådant här? Jag är äcklad och förbannad. Det är vidrigt. Och jag bryr mig för att jag är människa. Så behöver ingen undra över det. Jag skulle kunna skriva tusen rader till om det här, men det är inte värt det. Alls.

Nicki Minaj - Anaconda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar