Summa sidvisningar

16 januari 2012

Har inte skrivit på länge. Kanske för att jag inte har någonting att skriva om. Ingenting händer, inget jobb, ingen skola, inga pengar, ingenting. Och med allt det kommer ingen livslust. Okej, så illa är det inte, men jag är uttråkad mest hela tiden. Spelar Zelda i och för sig och jag är faktiskt ganska så bra. Om jag får säga det själv och det får jag ju.
Just nu är jag lite sur också för att jag missar Golden Globes. Allt var väldigt konstigt, konstig information, stod olika tider överallt, förstod ingenting. Sedan såg jag på Twitter att det hade börjat och då gick det ändå inte att se det någonstans. Det gick ju jättebra förra året. Eller nej... förra året visades det på Kanal 9. I år på Tv11 såg jag. Alla har faktiskt inte Tv11, som jag t.ex. Tur att Oscarsgalan visas på Kanal 5 i alla fall, annars hade jag flippat totalt. Bara att räkna ner till den 26:e då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar