Summa sidvisningar

2 januari 2012

Joel spelar gitarr i min fåtölj, jag sitter vid datorn, har precis duschat. Allt står still. Vädret är dåligt, jag är seg, Joel är seg, katterna är sega. Vi väntar förtvivlat på att hockeyn ska börja. Det är några timmar kvar till dess. Att jag skulle se fram emot hockey var det ingen som trodde, inte ens jag. Men det här kanske är en sådan där grej med att det är nytt år och helt plötsligt förändras allt. Zarah gillar hockey, grisar flyger, myror älskar. Å andra sidan var det i fredags jag kom på att hockey var roligt att titta på. Whatevs.
Nyår var fint, den största delen i alla fall. Jag var elak men det var nog en ganska trevlig kväll ändå.
Det ser ut som att det kan bli en film. Eller.. Joel ska göra ett plektrum. Det vill jag se.

Kram!

1 kommentar: