Summa sidvisningar

10 januari 2012

When I get high I get high on speed

Nu är klockan snart fyra och Joel diskar och springer runt med trasor och grejer. Bandit i radion och jag sitter bara här och gör ingenting. Ibland är livet fint alltså. Imorgon blir jag ensam med katterna igen. Det känns så där om jag ska vara ärlig. Är inte direkt glad åt morgondagen. Helst vill jag vara vaken hela morgonen och tills Joel åker, men det kommer jag inte orka. Inte han heller för den delen. Men jag är glad att han stannade längre än planerat. Ganska mycket längre, han skulle åkt i fredags eller lördags. Vad ska man göra, vem förstår honom inte? Klart man vill stanna hos mig längre än tänkt, jag är ju så jävla bra. Eller? Kanske inte. Det har i vilket fall som helst varit väldigt trevligt och roligt och allt sådant. Det borde finnas fler Joelar i världen, då skulle det vara fint.

Så, nästan två veckor av chill och mys och kul går mot sitt slut och jag är fan lite bitter.

Men kram ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar