Summa sidvisningar

12 juni 2012

Kom på att det var ett tag sedan jag skrev någonting här. Ingen speciell anledning, har bara inte haft någonting alls att skriva om. Fyllde år igår va, fick The Rum Diary av mamma som jag tittade på också. Den var riktigt bra och så. Fick en pizza av Isabelle, åt den, den var god. Fick skräp av mormor (pengar) och dom har jag inte använt än. En berlock till mitt armband av syster och co som jag satt dit på en gång och den är fin och en finfin teckning från Lowa. Det märks dock att födelsedagar betyder mindre med åren. Jag är alltid galet självisk på födelsedagen och vill att alla ska fira mig och så vidare, men det blir liksom inte så. En av alla miljoner nackdelar med att bli äldre. Lyssnar på HIM, mår 15 år, borde äta någonting. Per kommer snart med en stereo. Vet inte vart jag ska ha den. Ångesten brukar vara dagen innan födelsedagen, i år kom den dagen efter. Var väl för trött i söndags. Okej, post, adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar