Summa sidvisningar

9 december 2013

En liten, helt obetydlig, topp tio lista

Eftersom jag, av någon anledning, nu är inne i en Marilyn Manson period igen, så tänker jag att jag ska göra en topp tio lista. Eller någonting.
Egentligen tycker jag ungefär lika mycket om alla låtar Marilyn Manson gjort, men några fastnar mer än andra av olika anledningar. Några av dem är på grund av texterna, andra är på grund av musiken.
I alla fall, här är den listan:
(ingen som helst ordning)


I Want To Kill You Like They Do In The Movies
Slo-Mo-Tion
Tourniquet
The Reflecting God
Man That You Fear
The Golden Age Of Grotesque
Spade
Cake And Sodomy
Coma White
The Beautiful People
 

Jag vet inte varför jag kände ett behov av att göra det här och det spelar egentligen ingen roll heller. Man behöver inte alltid ha en specifik anledning till allt man gör. 

Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar