Summa sidvisningar

28 december 2011

Kwådd

Jag flippade totalt idag. Dörren under trappan på jobbet har alltid varit stängd och av någon anledning märkte jag att den stod på glänt. Jag fick panik, hämtade en kniv och ringde Isabelle. Hon tyckte att jag var en tönt men sedan sade hon att hon skulle komma och hålla mig sällskap. Tiden gick så fruktansvärt sakta. Jag var paranoid, tittade mot dörren hela tiden, tryckte in mig i hörn och hyperventilerade. Jag visste ju självklart att det inte fanns någonting någonstans, men jag hade redan skrämt upp mig själv till max. Ringde ett samtal och tvingade personen i fråga att hålla mig sällskap. Den här personen är ond, skrattade åt mig och sade att jag var knäpp. Jag var inte knäpp. Jag var säker på att Kwådd var där. Jag ångrade mig bittert att jag hade tittat på Mannen Under Trappan. Trots att den var fantastisk så skrämde den skiten ur mig. Jag sprang omkring med kniven i högsta hugg tills Isabelle kom. Mitt hjärta slutade rusa och jag kunde andas normalt igen. Det var inte en rolig upplevelse. Och ja, jag är väl en tönt då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar