Summa sidvisningar

10 februari 2012

"Du får ligga i min säng med Alis" säger Lowa. Jag svarar att jag inte har råd att köpa en ny säng när jag haft sönder hennes. Men golvet blir fint. Alis ska jag gosa med dock. Observera att det är Lowas leksakshund och hon har bestämt att det stavas Alis och inte Alice. Övernattning i Fagersta imorgon till söndag alltså. Det var länge sedan, säkert tusen år sedan som Lowa sade.
Jobbat ganska bra den här veckan och mått väldigt konstigt. Upp och ner hela tiden. Ena stunden är jag hur glad som helst och nästa hatar jag allt och alla. Vet inte vad det är för fel. Kanske inte ens är någonting som är fel, jag kanske bara är så helt enkelt. Whatevs. Fortsätta titta på Notting Hill nu och så får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Ingenting antagligen, men man kan ju alltid hoppas.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar