Summa sidvisningar

3 februari 2012

Från en telefon till en annan

Bloggar från telefonen för första gången. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ligger i sängen och kan inte sova, som vanligt. Börjar bli en vana. En dålig sådan som allt annat i mitt liv.

Jag vill åka utomlands. Inte till någon vit sandstrand och turkost vatten, inga partyställen och inga Bamseklubbar. Jag vill åka till Frankrike och Italien, kanske Spanien och Schweiz. Jag vill se Europa. Jag ska någon gång tågluffa, lätt. Måste göra det inom de närmsta tre åren i alla fall för sedan blir det alldeles för dyrt. Jag tror jag får göra det ensam, men det kanske är värt det.

Etiketterna har i alla fall kommit så det blir jobb i helgen. Ska bli skönt. Tror jag ska jobba riktigt mycket så jag har någonting att göra om dagarna.

Gör ett nytt försök att sova nu.
På återseende.
P.S: jag är inte glad D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar