Summa sidvisningar

13 februari 2012

Snigel och råtthål

Jag skrev i en timme, sedan tog det stopp. Mitt huvud är blankt. Jag får fortsätta senare ikväll eller imorgon. Det går ju liksom inte att skriva när man inte har någonting annat än "bzzzziiiiiiååååådidididi" (som när man kopplade upp dig på Internet förr i tiden) i huvudet. Så, skit samma, jag är lite sur nu. På mitt huvud alltså.

Jobbade tre timmar idag tillsammans med Josefin. Det är ganska mysigt att inte vara ensam där nere. Hon städare och hittade en snigel och hål i väggen där råttorna kommer från och jag siktade prover. Städa är inte min grej. Mötte Asta och Anton på vägen hem. Visste att det fanns någon anledning till att jag inte gick den vanliga vägen hem. De flyttar för fullt och renoverar mitt rum i deras lägenhet. Nej, jag får inte ett rum i deras lägenhet, även fast jag borde.
Så, efter en ganska produktiv dag tycker jag att jag förtjänar att spela lite Sims. Eller Zelda. Eller Sims. Eller Zelda. Eller både och.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar