Summa sidvisningar

20 februari 2012

Tag det rätta, tag Cloetta

Ingen bra dag idag. Försov mig, segt på jobbet, konstig känsla i magen hela dagen och trött som fan. Det var fint att träffa mormor och Eva och att se mormor så pigg som hon var idag.
Jag är dessutom lite nervös för den kommande veckan. Eller de kommande tre dagarna i alla fall. Jag har ju träffat alla i gruppen tidigare, men ändå känns det jobbigt för jag känner dem inte. Jag känner mig inte hemma som jag gjorde tidigare på Brunnsvik, jag känner mig som en främling även fast det var mitt andra hem i tre år. Jag tror att det är Cgg's frånvaro som gör att det känns så konstigt och att vi hade en sådan fin kontakt i våran klass. Nu finns det ingen jag kan prata med där. Ingen elev och ingen lärare. Som tur är lyckades jag övertala Martin att följa med onsdag och torsdag i alla fall och det känns så otroligt bra. Det kändes verkligen som en sten som lyftes från mitt bröst. Så Martin, om du ändrar dig nu så får du med mig att göra. Då får du inte komma hit på söndag och du blir du ledsen och det vill du inte.

Nu ska jag se Får vi följa med? och sedan lägga mig så att jag kanske får sova några timmar i alla fall. Måste verkligen äta frukost imorgon så jag måste gå upp 6.30 och det känns inte så lockande. Men sådant är livet har jag hört.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar