Summa sidvisningar

21 november 2011

Då var det måndag igen. Tänk att de aldrig uteblir. Jag ska väl iväg till jobbet om ens tund, även fast jag verkligen inte känner för det. Men jag måste. Onsdag, torsdag och fredag är det träff i Brunnsvik från morgon till kväll. Får se hur död jag är helgen som kommer. Men det är då, nu är nu. Snoozade flera timmar, egentligen bara en halvtimme, men larmet gick om varannan minut. Vet inte vad som hände.

De senaste dagarna har varit fantastiska. I torsdags var jag och Isabelle till Falun och såg Magnus Betnér. Det var otroligt roligt, såklart. Och i lördags åkte vi till Falun igen, den här gången för våran vän Hannas dotters dop. Lilla Alva fick officiellt ett namn. Det var så sött allting. Alla presenter var så där gulliga som bara doppresenter kan vara. Jag och Isabelle åt en rulle hos Tony och sedan körde hon ut mig till Konstdammen där det var 50-årskalas för min moster Siw. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Herregud vad roligt det var. "Lägg dig ner och spela isbjörnshuvud" var kvällens bästa replik. Årets bästa. Sedan kom söndagen som var fylld med ångest som vanligt. Såg Melancholia och fick ännu mer ångest efter det.

Nu måste jag stressa ändå. Att jag aldrig lär mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar