Summa sidvisningar

13 november 2011

Lite ångest så där i natten

Imorgon ska jag jobba. Och läsa minst ett kapitel i boken. Och på måndag måste jag läsa ut den så att jag har tid till att skriva det jag ska. Och så måste jag jobba hela nästa vecka, även helgen. Och det blir jobbigt för det är Betnér på torsdag och dop på lördag. Betnér är i och för sig på kvällen så det är lugnt, jobbigare blir det på lördagen. Men det är bara att bita ihop och göra det. Har varit hemma i mer än en vecka från jobbet så jag måste jobba igen en hel del. Blir trött bara jag tänker på det. Men det är mitt eget fel. Eller det är sjukets fel. Eller mitt, jag vet inte. Måste nog dock vara hemma på måndagen, beroende på hur mycket jag läser imorgon. Ja ja.

Jag borde göra mer, träffa människor mer och så. Umgås med fler. Känns som att jag sitter hemma hela dagarna när jag inte är på jobbet i min ensamhet. Det är fan inte bra för psyket. I och för sig pratar jag med Joel i princip varje dag, det är socialt. Men jag borde ut mer. Fika, gå på bio och sådana saker. Men det får bli en annan dag.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar