Summa sidvisningar

2 november 2011

Jag verkligen älskar Jersey Shore. Hjärndöd underhållning på högsta nivå. "Du är asdålig på att argumentera. Det enda du gör är att upprepa "du är en skithög" det är värdelöst!" "Du är en skithög". Fantastiskt.

Jag har fått virus i Sims, kan inte spela, kan inte installera om och ingenting fungerar. Avinstallerade allt och det kändes som att jag raderade delar ur mitt liv. Det var jobbigt. Men nu får jag helt enkelt växa upp och inte spela mer Sims. Jag spelar Super Mario istället.

Jag har resten av veckan planerad, nästan i detalj. Jag delar med mig:
Imorgon, torsdag: Diska, dammsuga, torka golv, plocka undan all skit som ligger överallt.
Fredag: Jobba runt 6 timmar, städa mer för jag kommer nog inte städa allt på torsdagen, titta på i alla fall tre filmer
Lördag: Förvandla mig till en ful version av Den Vita Drottningen, kalka av min vattenkokare med Isabelle, PARTY!
Söndag: Bakis

Jag ser fram emot lördag och att träffa alla jag tycker mest om i hela världen. Nästan alla i alla fall. Det ska bli så roligt.

1 kommentar: