Summa sidvisningar

22 november 2011

Har inte tid att blogga, men gör det ändå. Martin ska inte till Brunnsvik så nu är jag nervös i alla fall. Inte Martins fel. Jobbat som ett djur idag så att jag inte behöver ha dåligt samvete att jag inte kan jobba resten av veckan. Måste duscha, äta, se på filmen jag hyrt, titta på DH och sova. Egentligen måste jag diska och dammsuga också, men jag tror jag struntar i det. Upp 6:45 imorgon, mitt i natten för mig. Och sedan skola från 10 till 20 typ. Inte säker, kanske 21 till och med. Samma sak på tosdag, fast då börjar vi 9 istället. Helt vrickat, mitt psyke kommer kollapsa. Är inte van med sådana dagar. Men, det är bara två och en halv. Suck it up! Ska bli roligt och intressant med föreläsningar också. Det är människorna jag är nervös över. Så många människor. Måste köpa glögg och pepparkakor till på söndag. Ska fira första advent med Isabelle över Skype. Om hon inte bangar. Det kan ju vara läskigt.

På återseende (om jag inte avlider i veckan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar