Summa sidvisningar

16 november 2011

Oj, vad jag multitaskade ikväll. Spelade Betapet med Isabelle, spelade Wordfeud med två snubbar som var väldigt snabba, pratade med Joel på MSN, skrev och svarade på mail och lekte apport med Disza. Kände mig cool, men det gick snabbt över. Nu dricker jag te, lyssnar på musik och spelar Wordfeud med en snubbe. Jag kommer förlora. Ingen pratar med mig. Känner mig ensam för jag är så social för tillfället. Ska nog spela Sims istället, vara social med dem. Det känns bäst.

På återseende.

Och just det! Fick ett till mail. Samma stuk. Mamma tycker att jag ska anmäla honom för sexuella trakaserier. Jag känner mig inte trakasserad, mest underhållen. Men jag vet inte.

Adjö.

1 kommentar:

  1. Jag önskar att jag kunde vara lika cool och effektiv som dig ibland. Jag är verkligen jätte dålig på att multitaska. Du måste lära mig! :)

    SvaraRadera