Summa sidvisningar

7 november 2011

Jag är beroende av chilinötter. Och jag och mamma var till mormor idag. Det var trevligt som vanligt och jag kom på att vi alltid säger hej då när vi är som gladast. Det är fint. Så var vi till kyrkogården och lade en krans på morfars grav. Vi letade efter Christinas grav också, men jag har ju ingen aning om vart den är och det var mörkt så vi såg ingenting. Så handlade vi på Willys som vanligt och det blev dyrt. Det var dock bara nödvändiga saker, bortsett från Pringles, så inte så mycket dåligt samvete. En fin dag som kanske inte startade så bra, men blev bra. Herregud vad tråkig jag är. Jag ska nog vara tråkig i min ensamhet istället, göra lite mat och spela Sims 3 innan Outsiders och Desperate Housewives. Sedan ska jag lägga mig, måste verkligen komma upp i tid och jobba imorgon.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar