Summa sidvisningar

7 november 2011

Som jag försov mig idag. Vaknade halv två av att mamma ringde. Jag skulle med bussen kvart i två för jag skulle jobba. Så jag slängde på mig kläder och gick ner till bussen. Herreminge vad trött jag var och jag hade inte ätit på väldigt länge. Ungefär två dygn. Så jag jobbade bara två timmar. Kommer antagligen jobba igen en del i helgen. Det var faktiskt Joels fel att jag sov så länge. Vi pratade på Skype till sju på morgonen. Inte så ovanligt i och för sig, men ganska dumt med tanke på att jag skulle jobba. Det var inte Joels fel. Det är alltid mitt fel. HIH!

Imorgon måste jag faktiskt handla. Så där nödvändiga saker som socker och mjölk och grejer. Som jag aldrig brukar handla. Men jag har kommit på att det är bra att ha hemma.

Ooooch i lördags kom det folk till mig, utklädda till konstiga saker och jag förstod ingenting. Men jag var på ändå. Jag och en kusin jag inte minns namnet på tog en obligatorisk spegelbild. Jag var Den Vita Drottningen från Alice i Underlandet. Eller var och var, jag var en ful version av henne. Om ens det. Det var i vilket fall väldigt roligt och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar