Summa sidvisningar

16 december 2011

Blä!

Kunde verkligen inte somna igår. Eller jo, somnade runt tio och vaknade halv elva. Men efter det kunde jag inte somna om igen. Krånglade med telefonen och blev sur, gick och lade mig och skrek i sängen, vred och vände på mig, ville lyssna på musik men det gick ju inte eftersom allt försvann från telefonen. Satte på Between the Bars på YouTube, slappnade av, låten slut, måste stänga av, kan inte slappna av efter att rört armen. Herregud, somnade fyra kanske. Skulle vara på jobbet åtta, vaknade fem över åtta, svor, gick upp, tog en energidryck och en cigg. Nu ska jag snart ner till bussen, kommer väl krångla med massa pensionärer och barnvagnar och jag har ingen musik att lyssna på. Hör ni om ett mord på en lokalbuss i Ludvika så är det mitt fel. Men jag har ju faktiskt legitima anledningar.

Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar