Summa sidvisningar

9 december 2011

Herregud. Jag blir värre för varje år. Jag kan verkligen inte slå in julklappar snyggt. Egentligen behöver jag inte skriva att det är från mig, det syns på en gång. Och jag hade inget julklappspapper så det blev mer födelsedag än jul. Å andra sidan är det ju Jesus födelsedag så det borde funka ändå. Lyssnade på lite julmusik under tiden och vill egentligen bara höra Bowie och Crosbys Little Drummer Boy/Peace On Earth. Det är den bästa jullåten ever! Och jag skrattade mig halvt fördärvad när jag "slog in" en av Isabelles julklappar. Den bästa that is. Oy to the vey vad roligt det är alltså. Ska visa den för Lisa imorgon och för Martin nästa helg. Kanske ska ta kort också för det kan hända att Isabelle inte vill visa den för någon.

Så. Jag borde diska, dammsuga och sådan men jag orkar verkligen inte. Gör det imorgon istället. Kanske.

På återseende

1 kommentar:

  1. Synpunkt: Vågar jag ens öppna paketet? Vaddå inte visa för någon? Jag får lite smått ont i magen nu. Vill jag verkligen att det ska bli jul? Åhh Zarah säg att det bara är något vanlig typ hårsnoddar så jag slipper oroa mig. SNÄLLA!!

    SvaraRadera