Summa sidvisningar

18 december 2011

Skulle det vara så hemskt egentligen? Skulle jag gå under? Skulle jag må dåligt? Tror faktiskt inte det. Ska fundera på saken. Bestämmer mig efter nyår. Ska rådfråga några först.

Hemsk dag, verkligen, men kvällen blev fin. Martin och Tesen kom och spelade Fia med Knuff och kort och grejer. Det var riktigt trevligt och roligt. Som alltid med mina knäppisar.

Och just det. Hans och jag hade en fin konversation idag:

Jag: Får jag gå ut och röka?
Hans: Nej, klistra burkar.
Jag: Två bloss?
Hans: *sur min*
Jag: Ett bloss? Ett halvt? Jag tänder och så fimpar jag?
Hans: Ja, okej då...

Jag borde sluta röka. Lovade Isak. Hoppas att han inte kommer ihåg det för jag kan inte sluta riktigt än. Jag ska, men inte riktigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar