Summa sidvisningar

5 december 2011

Förstår inte varför jag utsätter mig själv för saker som får mig att må dåligt. Eller inte dåligt kanske, men konstigt. En sådan känsla man inte kan förklara riktigt. Det går över. Fiskar inte efter pity, vill bara ventilera. Så.

Det är lite snö ute nu minsann. Mysigt. Men jag måste gå till Willlys och handla mat. Inte lika mysigt. Vill helst lägga mig och sova igen. Blev inget jobb idag, men imorgon är det bara att köra på. Även fast jag inte är helt frisk än. Det här är den värsta förkylningen jag haft tror jag. Den mest långdragna i alla fall.

Någon dag i veckan ska jag och mamma fixa lite julklappar också. Jag vet inte vilka jag ska köpa till mer än Martin. Isabelle har jag redan köpt tre julklappar till och Tesen och jag kom överens om att vi inte skulle köpa någonting. Vi får se om jag kommer på någon mer. Eva kanske, för hon får aldrig från någon annan än mig och hon blir alltid så glad och överraskad och det är roligt.

Nu lunkar jag iväg till Willys.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar