Summa sidvisningar

26 december 2011

Herregud vad det blåser. Inte ens roligt. Hade tänkt gå till jobbet idag men det får nog bli buss ändå. Annars kommer jag blåsa bort.
I natt blev jag rädd när Disza hoppade på mig och spratt till och slog i tån i väggen precis där all tapet är borta och betongen lyser grått. Det gjorde vidrigt ont, låg och ojade mig ett tag och sedan var jag tvungen att kolla om nageln satt kvar överhuvudtaget. Det gjorde den. Dock blödde det väldigt mycket under den. Lite coolt ändå.

Igår fick jag reda på att jag faktiskt får finbesök på fredag. Kommer inte kännas verkligt innan just fredag. Det känns konstigt på något vis, samtidigt känns det riktigt roligt. Det är liksom lite på tiden tycker jag.

Alla andra är bakis eller sover och är lediga från jobb och sådant. Inte jag. Det känns så där om jag ska vara ärlig. Jag är hungrig. Och nu var Disza på väg att dra ner fatet med ljus från bordet. Så, det första jag sade idag var "nej nej nej nej nej". Betyder det att dagen kommer vara dålig? Nej, det blir vad man gör det till. Eller någonting sådant.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar