Summa sidvisningar

2 december 2011

Igår såg jag två filmer som var riktigt bra. Kronjuvelerna, som överträffade mina förväntningar, och The Greatest som var så där bra som jag hade väntat mig. Nästan bättre. Den var sorglig och av någon outgrundlig anledning hindrade jag mig själv från att gråta. Det brukar jag aldrig göra. Kände att om jag började gråta skulle jag inte kunna sluta.
Jag svimmade lite igår också. Tre gånger för att vara exakt. Jag blev yr så fort jag reste mig upp och när jag kom till köket blev det svart och tyst ett tag. Fick ont i handen och huvudet. Inte trevligt. Hoppas det bara är sjuket som gör det, vill inte gå till någon doktor.
MTV har en serie som heter Breaking From Above. Reklamen för det programmet är säkert tre minuter lång och jag hatar den. Den promenixar mig på nerverna. Jag gillar sådana här problem, jag kan inte låta bli att le. För tänk vilket simpelt problem det är. Jag är glad att det är mina största bekymmer, saker som inte spelar någon roll. Det får mig att inse att jag har det så otroligt bra.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar