Summa sidvisningar

22 december 2011

En dag, två dagar, kanske tre

Oj oj vad sur jag var igår. Dumma Internet gav upp. Trodde det var mitt som var elakt men mamma sade att varken hennes eller Hans fungerade, så vi skyller allt på Telia. FU Telia!

Idag väntas en heldag med Isabelle. Igen, haha. Hon hämtar mig vid 12 när jag har jobbat klart, vi röjer på stan, fikar med Asta och kusin Maddis, åker kanske hem till mig och dricker lite glögg, ner till Skuthamn för ljusmanifestation mot våld och sedan är nog dagen över.

Imorgon är det jobb och på kvällen ska jag träffa Lisa och byta julklappar. Har lite ångest över det. Hoppas hon förstår ändå att jag inte har så mycket pengar.

På lördag har jag inga planer. Eller... vänta... 24:e... minns inte vad jag ska göra, men någonting är det.

Off to jobbet!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar